<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d-3090539190611173158', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Saturday, July 23, 2011

Saya Yang Awak Suka

Awak tahu, apabila saya kata saya tak suka diri sendiri, awak sebaliknya menidakkannya. Awak kata awak suka saya seadanya. Saya terharu.

Saya kata saya tak suka rambut saya sebab setiap kali ia panjang, ia akan kelihatan seperti cendawan. Tetapi, awak kata awak suka rambut saya yang keriting itu sebab awak boleh main pintal-pintal rambut saya tersebut. Saya terharu.

Saya kata saya tak suka mata saya sebab ia nampak sedih. Tetapi, awak kata awak suka mata saya sebab ia menyejukkan hati awak setiap kali saya memandang awak. Saya terharu.

Saya kata saya tak suka senyuman saya sebab ia nampak pelik. Tetapi, awak kata awak suka senyuman saya sebab ia menghilangkan gelisah di hati awak. Saya terharu.

Namun pada akhirnya, ini masih jauh lagi untuk menjadi realiti. Awak yang saya cari masih tak terlihat lagi oleh mata dan hati saya. Di manakah awak bersembunyi?

____________________


Now Playing: 「Arctic Monkeys ― Baby I’m Yours」

SEKIAN
11:40 PM
12 KATA HATI
[ 12 ] PENDAPAT

Anonymous Anonymous berpendapat bahawa:

HIGH FIVE SBB awak dengar lagu yg bila saya aksk dekat someone , diaorg taktahu . lagu Baby im yourss :D sama laaa <3333 btw , mahu mintak maaf because curently i keep on commenting all of your post . i just love it feels like falling in love with it . woahhh :D keep on writing ,

7/24/2011 1:49 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@babyemila: eh tak pe, tak marah pun awak nak komen. saya big fan Arctic Monkeys, tu yang tau lagu yang diorang cover ni.

7/24/2011 2:00 AM

 

Blogger Irshadim berpendapat bahawa:

ko takut rambut cendawan macam dr rozmey ke? anyway, ok apa rambut ko.

7/24/2011 11:11 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@Irshadim: rambut dia lurus la jugak. ahaks!

7/24/2011 3:13 PM

 

Blogger Unknown berpendapat bahawa:

saya suka senyum nampak gigi!

7/24/2011 8:15 PM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@amir aizat: kalau gigi lawa untung la.. huhu

7/24/2011 8:24 PM

 

Anonymous Anonymous berpendapat bahawa:

@MITSUO : BIG FAN ? high five lahh . sama la kitaaaaaaa .

7/24/2011 11:10 PM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@babyemila: totally. :)

7/25/2011 12:43 AM

 

Blogger Syamira Ismail berpendapat bahawa:

baju JOHO tu style abs.

7/25/2011 10:59 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@my only closet: saya beli kat event/gig Pesawat. kalau nak, bleh check blog diorang - http://johobaru.blogspot.com

7/25/2011 1:23 PM

 

Blogger ross lizzy berpendapat bahawa:

saya suka senyuman..mn ade pelik pon.. :D

7/26/2011 1:10 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@rosliza rubee: saya secara jujurnya tak reti senyum. setiap kali pose untuk gambar, memang rasa pelik. XD

7/26/2011 1:30 AM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik