<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d-3090539190611173158', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Wednesday, February 17, 2010

Apa Di Atas?

Apa di atas? Oh, maksud aku, what's uplah. Saja guna Afdlin Shauki punya perkataan.
  1. Aku sebenarnya agak bengang apabila mandi laut sekarang. Sebabnya: mesti telinga kiri aku tersumbat macam terjadi kelmarin. Tapi, aku masih tetap gemar ke pantai dengan diorang (kawan-kawan) kerana ianya sungguh menyeronokkan.
  1. Aku berbelah bahagi sebenarnya kelmarin (hari Isnin) sama ada mahu terus bersama-sama diorang ke Batu Layar (mandi laut) atau mengikut family aku pergi perhimpunan keluarga.
  1. Aku semakin ketagih dengan kopi, tapi yang peliknya, aku tak berapa 'into' dengan kopi restoran mamak.
  1. Aku tak berapa gemar melihat kemalangan di hadapan mata lebih-lebih lagi yang melibatkan kematian secara 'live' seperti yang terjadi malam tadi.
  1. Cuti semester kali ini agak kelam-kabut kerana banyak perkara berlaku tak dijangka.
  1. Aha, aku dah agak bosan menjawab soalan ini: "Iya-iya je kau tak ada girlfriend lagi. Kat Facebook berlambak je awek?"
  1. Aku juga agak rimas dengan soalan-soalan terjah jiran-jiran 'tercinta' yang asyik bertanya: "Anak saya dah bertunang. Awak bila pula?"
  1. Macam manalah gua tak ada girlfriend kalau dah setiap kali nak 'usha' saja, mesti jawapannya macam ini: "Ala, lu lambatlah John. Dia dah ada boyfriend."
  1. Bercerita pasal lambat, bila agaknya gua boleh cepat? Boleh lu orang jawabkan? Ahaks!
  1. Apa-apa pun, cuti kali ini aku nak menghabiskan masa dengan membaca dua buah buku iaitu 'Membongkar Misteri Dajjal' dan 'Yakjuj & Makjuj: Bencana Di Sebalik Gunung'.
SEKIAN
6:13 AM
2 KATA HATI
[ 2 ] PENDAPAT

Blogger Syaz Swift berpendapat bahawa:

saya 'like' yg no 6 ! ;D

2/17/2010 1:33 PM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

oh ho no 6 ya.. hehe!

2/17/2010 3:02 PM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik