<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d5444838698943675460', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Saturday, September 13, 2008

Other Things You Should Know About Me

Kalau nak diingat-ingatkan, agak kelakar dan pelik plak aku rasa. Habis tu, nak buat macam mana kan kalau dah jadi macam tu. Jadi nak tak nak, terima ajelah. So, kat sini adalah sikit yang aku boleh ingat dan boleh dishare.

Kenyataannya

  1. Tak banyak cakap.
  2. Suka buat hal sendiri.
  3. Suka berfikir (berangan pun iya).
  4. Kuat makan.
  5. Obses ngan PC aku (aku cintakan dia!).

Yang Kelakarnya

  1. Kadang-kadang terlebih mesra (banyak plak benda aku bualkan).
  2. Hanya mula "serius" pakai jeans ketika umur aku 20 tahun.
  3. Tak reti nak pakai kain pelikat (ada sape-sape mau ajar?).
  4. Agak fobia ngan perempuan chantek kerana bagi aku mereka seperti makhluk yang sombong (tapi taklah semua).
  5. Tak berapa reti nak berborak ngan orang perempuan (jadi jangan ingat aku sombong heh).

Dengan itu, renung-renungkan dan selamat beramal (huh, kejadah beramal kan?).

SEKIAN
5:25 PM
2 KATA HATI
[ 2 ] PENDAPAT

Blogger s a r e e z a berpendapat bahawa:

hahaha. Lawak je you ni.
btw,serious tak reti pakai kain pelikat? :D
Chill la, ramai je yang tak reti pakai pun zaman sekarang ni.

4/25/2011 8:09 PM

 

Blogger Mitsuo berpendapat bahawa:

dah reti, tapi tak suka pakai. rasa macam 'naked' bila pakai kain pelikat.. lol

5/03/2011 1:57 AM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik