<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d-3090539190611173158', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Tuesday, August 2, 2011

Hero Kali Ini #1

Sebelum ini, aku ada promote blog kawan-kawan terutamanya perempuan. Tetapi, kali ini aku mahu cuba buat satu segmen baru dalam mempromosikan blog kawan-kawan dengan kaedah yang lain. Untuk itu, aku mahu mulakan dengan blog kawan sekolah aku iaitu Irshad atau lebih dikenali sebagai Kurt Angel.

Kalau tak silaplah, aku kenal dia ini sewaktu dia berpindah ke sekolah aku masa tingkatan empat dulu. Disebabkan wajahnya mirip sedikit dengan Kurt Angel, maka budak-budak sekolah semua memanggilnya Kurt yang rasanya kekal sampai sekarang. Aku tak satu kelas dengan dia tetapi selalu lepak bersama disebabkan kelas sebelah-menyebelah saja.

Korang tak payahlah nak kencing apa-apa dekat mamat ini tentang hal ehwal Amerika Syarikat, British, atau Barat umumnya kerana dia lama duduk situ suatu ketika dulu. Jadi kerana itulah dia menjadi big fan pasukan Fulham, sedangkan aku pula adalah Chelsea yang telah aku sokong semenjak aku darjah tiga. See, apa barang support pasukan yang dah glamour dan famous (tetapi aku support juga Real Madrid).

Apa yang menariknya blog beliau? Well, kebanyakannya adalah isu-isu semasa yang kita sendiri hadapi yang diolah dengan cukup menarik. Di samping itu, kalau korang mahu meningkatkan lagi gaya, mutu dan keunggulan korang dalam berbahasa Inggeris, maka silalah jangan malu-malu bertanya kepadanya.

Ya seperti yang ditunjukkan dalam gambar, dia ini telah dikebas oleh seorang Hawa yang bertuah. Jadi tanamkan saja impian-impian liar anda yang cuba nak menggoda beliau. Ini kerana dia tak makan kata-kata manis anda, tetapi sebaliknya makanan asasi seperti nasi, gandum dan sebagainya.

Jadi, akhir kata, aku ingin menutup segmen ini dengan jutaan maaf kepada Encik Irshad jika review ini tidak cukup menarik. Selepas ini, aku akan cuba beralih kepada rakan-rakan blogger yang lain. Ikutlah mood aku, sama ada blogger lelaki atau perempuan akan aku paparkan dalam pos akan datang.

SEKIAN
3:10 AM
2 KATA HATI
[ 2 ] PENDAPAT

Blogger Irshadim berpendapat bahawa:

Menarik bro, apa pulak yang tak menariknya. hahaha. gambar tu nampak macam aku ni shareholder Fulham FC je.. gaji sebulan aku belum tentu sama dengan gaji sehari pemain2 fulham. haha.

8/02/2011 8:54 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@Irshadim: dengar kata ko nak beli Fulham daripada al-Fayed eh? LOL XD

8/03/2011 4:26 PM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik