<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d-3090539190611173158', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Thursday, June 24, 2010

Untitled V

'Bad Day' oleh Daniel Powter, memang kenalah dengan aku sekarang. Kebetulan tadi tengah aku kusut-kusut nak menulis (hari ini memang bad day sedikit), playlist aku baru mula memainkan lagu tersebut. Macam perli saja, menyampah I tau.

Okay, aku rasa, babak yang paling sesuai yang aku perlukan sekarang adalah bak kata Bart Ahmad ini. Oi, tetapi taklah 100% dan aku pun tak nak perempuan itu menghisap rokok. Apa barang, tak cool pun perempuan menghisap rokok at least pada pandangan akulah, tak macam pendapat budak Adam Smith itu.

Dah nak masuk 25 tahun, umur ini agak mencemaskan bagi lelaki macam aku. Melainkan kalau kau orang anak cucu golongan berada, lainlah cerita. Ah, ini mengingatkan aku kepada teori Thorsten Bunde Veblen (cepat, pergi google sendiri) bertajuk The Theory of Leisure Class yang menarik, yang mana akan aku ceritakan lain kali 'bukan pada hari dan waktu yang sama'.

Aku bukanlah tergolong dalam lelaki yang jenis sweet talker, so kebarangkalian aku nak gelak-gelak bersama 'Lisa-Lisa Surihani' (anggap sajalah plural) sekarang agak rendah. Aha, marah Hafiz Shinchan nanti kalau dia ingat aku nak cilok 'Hunny' dia. Relax bro, takkan lari pokok dikejar.

By the way, nampak gambar di atas itu? Aku tak reti main gitar pun sebenarnya tetapi nak juga rasa macam DIA INI buat. Aha, macam celaka tetapi syok kan?

Apa-apa pun, aku bukan pessimist. Jadi sekarang, fine, oleh kerana mood aku dah sesedap rasa dan sedap lagi mata memandang tetapi tak pula berat bahu memikul, bolehlah kau orang panggil aku Fabregas sepanjang bulan Jun ini. Eleh, atau kau orang teringin nak panggil aku Bradley Cooper sebenarnya ini?

____________________


* Blog aku tak ada dalam updates kau orang kan? Jadi please please, sila baca INI untuk pembangunan negara secara lestari dalam usaha membina masyarakat harmoni yang minat membaca.

SEKIAN
6:36 PM
0 KATA HATI
[ 0 ] PENDAPAT

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik