<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d-3090539190611173158', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Friday, December 18, 2009

Tag #9

Tag yang sungguh menarik daripada Khaleeqa kali ini. Terasa macam saya ini (wow, syoknya pakai perkataan 'saya') seorang selebriti pula. Nasib baik tak pedas macam soalan-soalan Michelle dalam rancangan Melodi itu.

  1. Bekas kekasih saya adalah:
  2. Seorang yang comel macam DIA INI. Taklah serupa betul-betul, tapi ada iras-iras (betul, saya tak tipu punya).
  1. Saya sedang mendengar:
  2. Oh sekejap, biar saya pasang playlist dulu, then kasi random play. Nice, lepas shuffle sedikit playlistnya, saya kini sedang mendengar "Stay Away" oleh L'Arc~en~Ciel.
  1. Mungkin saya patut:
  2. Membeli tiket wayang filem Avatar untuk tayangan pukul 11 tadi.
  1. Saya suka:
  2. Melihat perempuan yang bertelekung kerana mereka tersangatlah cantik waktu ini.
  1. Sahabat-sahabat baik saya:
  2. Sedang menunggu saya di Restoran Kassim ketika saya menyiapkan tag ini.
  1. Saya tak faham:
  2. Kenapa rata-rata perempuan yang ramai itu boleh mempunyai boyfriend sedangkan lelaki yang sedikit ini masih ramai single seperti saya. Awak semua tak pelik ke?
  1. Saya kehilangan:
  2. Kelebihan yang pernah saya ada dulu.
  1. Ramai yang berkata:
  2. Saya ini macam abang dialah, adik dialah, sepupu dialah, kawan dialah dan yang paling teruk macam ex-boyfriend dia. Adakah patut?
  1. Makna nama saya:
  2. Saya seganlah nak beritahu awak semua. Okaylah, "Yang Terpuji Sebaik-baik Cahaya" maknanya.
  1. Cinta itu adalah:
  2. Seperti sekotak cokelat. Bak kata Forrest Gump, "You never know what you're gonna get."
  1. Di suatu tempat, seseorang sedang:
  2. Oh no! Nampaknya bukan seseorang tapi mereka, iaitu kawan-kawan saya masih sedang menunggu saya di Restoran Kassim.
  1. Saya akan cuba:
  2. Menyiapkan tag ini secepat yang mungkin kerana bimbang mereka akan merajuk dengan saya.
  1. Perkataan 'selamanya' membawa maksud:
  2. Foreverlah kalau dalam bahasa Inggerisnya.
  1. Telefon bimbit saya:
  2. Satunya dah berusia dua tahun lebih, dan satu lagi lebih daripada lima tahun.
  1. Bila saya terjaga dari tidur:
  2. Saya akan tidur kembali kalau ianya masih enak.
  1. Saya paling meluat apabila:
  2. Orang suka marah-marah atau temperature mudah naik. Tak cool langsung.
  1. Pesta/Parti adalah:
  2. Tak sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Pendek kata, not my thing.
  1. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui:
  2. Hamster.
  1. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
  2. Saya rasalah, antara tahun 2001 hingga 2004.
  1. Hari ini:
  2. Tiada apa yang menarik.
  1. Malam ini saya akan:
  2. Melepak di Restoran Kassim saja bersama rakan-rakan tercinta.
  1. Esok pula saya akan:
  2. Saya plan nak pergi shopping.
  1. Saya betul-betul ingin:
  2. Awak semua sedekahkan sedikit duit kepada saya. Tak banyak, kalau boleh mencecah RM10,000 pun dah cukup bagus. Kalau dapat RM40,000 lagi saya suka sebab boleh nanti membayar hutang PTPTN.
  1. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
  2. Dalam hati saya berkata, "Oh diri saya rupanya."
  1. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
  2. Saya akan memilih pusat membeli-belah kerana saya boleh menonton wayang.
  1. Makanan Barat atau Jepun:
  2. Dua-dua saya suka.
  1. Bilik yang terang atau gelap:
  2. Terang. Kalau gelap, waktu emergency nanti awak bukan boleh buat apa-apa secara efektif pun.
  1. Makanan segera adalah:
  2. Enak sebenarnya.
  1. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
  2. Manalah saya ingat.
  1. Siapa yang anda mahu tag?
  2. Rakan-rakan blogger di bahagian Domestik itu. Kalau awak semua free dan awak semua menyayangi saya sepenuh hati (ahaks, macam celaka), silalah jangan malu-malu membuatnya.
SEKIAN
10:31 PM
2 KATA HATI
[ 2 ] PENDAPAT

Blogger Khaleeqa Idrus berpendapat bahawa:

No. 6 : Tak pelik kot, awak. Sebab kalau awak tak tahu, byk boyfriend dorang tu tak ber'senjata', sebaliknya ber'kuih' je, heh ><"

No. 7 : Nak tahu boleh, ape kelebihan yg awak hilang tuh? ;D

No. 31 : Terima kaseh sebab sudi jwb tag neh! :kenyit mata:

12/19/2009 7:14 PM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

no.7: arwah bapa & datuk saye, bakat melukis dll. :)

12/20/2009 5:43 AM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik