<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6028240087828697096\x26blogName\x3dOrang+Sebelah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://luriahk.blogspot.com/\x26vt\x3d5444838698943675460', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
 
 
Friday, December 2, 2011

Apa & Kenapa #4


Hujan

Siang tadi hujan memang lebat sampai aku tak jadi nak basuh kereta. Aku hampir juga menghala ke Kajang yang banjir kilat itu sebelum aku berpatah balik ke UKM. Pada mulanya aku ingat nak ambil angin ke Kajang, tetapi disebabkan petir punyalah banyak maka kecut perut juga sampai tak jadi pergi. Sampai kolej pun, bukannya boleh naik ke bilik kalau dah hujan terlalu lebat. Jadi, duduk dalam kereta sajalah, dan layan lagu-lagu melankolik.


Teater

Sepanjang aku belajar di UKM, ini kali pertama aku dapat peluang menonton teater. Sebelum ini, aku selalu terlepas kerana hal-hal seperti terlepas tarikh, bertembung dengan match Chelsea, exams dan sebagainya. Jadi, tadi ada peluang nak tengok, maka aku pun singgahlah kejap ke Panggung Seni, Dectar. Penonton ramailah juga, dan persembahan teater secara keseluruhannya bagi aku yang baru pertama kali menonton ini sekadar 'boleh tahan'. Sebenarnya pun, aku pergi tengok teater sebab nak usha perempuan saja.

SEKIAN
11:32 PM
4 KATA HATI
[ 4 ] PENDAPAT

Blogger Syamira Ismail berpendapat bahawa:

haha. nakal gila!

12/04/2011 3:53 AM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@Syamira Ismail: malam ni pulak ada persembahan muzik. so, yeah! :D

12/04/2011 7:08 PM

 

Blogger Admin : adibahrisha berpendapat bahawa:

Da lame tak drop by

12/09/2011 3:45 PM

 

Blogger Mohd K. Anuar berpendapat bahawa:

@adibahrisha: thank you singgah :)

12/11/2011 7:09 AM

 

Post a Comment

1. Sebarang kenyataan biadab adalah dilarang.
2. Sebarang bentuk spams akan dipadam serta-merta.
3. Jadilah manusia yang berakal dan berhemah.

 


Sila klik gambar di
atas untuk mengikuti
(FOLLOW) blog ini.
Aayatt Yatty
Absa Yusoff
Adibahrisha
Aeen Amoy
Ahmad Shazali
Aiman Baharom
Amalina
Amir Aizat
Amir Munshi
An Ixora
AnnMoee
Aran Crikwong
Aroma Minda
Azman Naim
Baha Deen
Diyana
Echa
El Farra
Eryn
Fatin Razali
Hazari
Hazriq Arjuna
Huda Lulu
Hunny
Irshad
Katun
Khaleeqa
Maisarah
Mira Edora
Miss Ayu
N. Faizal Ghazali
Nadia Adnan
Nadzirah Idris
Nadzirah Yahya
Najla
Namie Latif
Norraien
Nuradilah Alihabshi
Nuralisya
Raizah
Razfira
Redsya
Sareeza
Shakinah
Sharpex
Sherah
Suria Saffa
Syamira Ismail
Syanad
Syaziela
Taufik Jusoh
Wafiqah
Yusrizam
Zulaikha Zulbahari
ZuRied
Abah Mui'zz
AdiFitri (Bohrtaag)
Aifaarina Honey
AkuKopi
Amir Muhammad
Aqish Basir
Bart Ahmad
Ben Ashaari
Ben Youssef
Chokilala
Darkk AvaKadabra
Dila Raden
Diloz
Eyka Hamasuba
Fadhli Hamdan
Fahmy (Amykamen555)
Faisal Tehrani
Fakhrul Anour
Faliq Fahmie
Fatin Liyana
Fynn Jamal
Hafiz Shinchan
Izmil Amri
Jamian Jaharudin
Jenjibam
Jimadie Shah
Keni Johansjah
Ladynoe
Mantot (Cursing Malay)
Nazim Masnawi
Nazri M. Annuar
Pipiyapong
Pjoe
Razaisyam Stradust
Saharil Hasrin Sanin
Saifulislam
Sokernet
Sue Anna Joe
Syafiq Azuan
Tok Rimau
Trankuiliti Tronoh
Zahir Lunatik